Re: Från Rose Kouame,

Jag är Rose Kouame från Abidjan Cote D'Ivoire (Elfenbenskusten). Jag är 22 årig flicka en föräldralös, mina föräldrar har dött, men jag har i en bank här ca 5.200.000,00 euro (fem miljoner tvåhundratusen euro) som Jag ärvde från min sena älskade pappa Michel Kouame.

  Jag vill investera fonden i ditt land med ditt samtycke, samarbete, hjälp, råd och hjälp.
För det andra, på din fulla acceptans att arbeta med mig angående detta ändamål, vänligen ange ditt intresse genom att svara tillbaka till mig så att jag kommer  att förse digmed nödvändig information och detaljer om hur man fortsätter vidare. Jag är redo att erbjuda 25% summa pengar till dig om den slutliga överföringen av pengarna till ditt bankkonto.
Med vänliga hälsningar till dig och hela din familj.
Jag behöver din vägledning.
Tacka,
Rose Kouame

Andra inlägg i arkivet: