Re:från Ms Rose Kouame

Re: Brevet från Ms Rose Kouame,
Mitt namn är Rose Kouame från Abidjan Cote D'Ivoire. Jag är 22 årig flicka en föräldralös, mina föräldrar har dött, men jag har i en bank här om i Abidjan Cote D'Ivoire summan av (fem miljoner tvåhundratusen euro ) som jag ärvde från min sen älskade far Michel Kouame.

   Jag vill investera fonden i ditt land med ditt samtycke, samarbete och råd.
För det andra, på din fulla acceptans att arbeta med mig angående detta ändamål, vänligen ange ditt intresse genom att svara tillbaka till mig så att jag kommer att förse dig med nödvändig information och detaljer om hur du fortsätter vidare. Jag är redo att erbjuda tjugofem% summa pengar till dig om den slutliga överföringen av pengarna till ditt bankkonto.
Med vänliga hälsningar till dig och hela din familj.
Väntar på ditt brådskande svar.
Tack,
Rose Kouame

Andra inlägg i arkivet: