VIKTIG Jag spelade in när du onanerade! Jag har spelat in Fartyg.mp4.

FÖR: fartyg@skridsko.net

Hej mitt offer.

Jag skriver till dej för att jag placerade ett virus på
Ƿorrsiten som du besökte.
Mitt vίrus kom åt alla dina personuppgifter och slog på din
kamera som spelade in din onani.

Jag måste medge att du är pervers...

Strax därefter kopierade mjukvaran dina kontaktlistor.
Jag kommer att radera den röjande vίdeon och information
om du betalar mej 20.000 SEK i Bitcoin.
20.000 SEK = 0.431954 BTC

Detta är adressen för betalning:

37kxsajHRUY5LjSAFqoTfDtHQWTm3FpR2m

Om du inte skickar betalningen inom 48 timmar,
så kommer jag att skicka den här vίdeon till alla dina vänner
och kollegor. Jag vet var du bor.

Du har 48 timmar på dej att genomföra transaktionen
efter att du öppnat mitt meddelande.

Jag kommer att få veta när du läser meddelandet.
Du behöver inte tala om att skickat pengarna till mej.
Denna adress är kopplad till dej, mitt system kommer att radera
allting automatiskt när din överföring är bekräftad.

Skicka 20.000 SEK (0.431954 BTC)
till denna adress omedelbart:

37kxsajHRUY5LjSAFqoTfDtHQWTm3FpR2m
(kopiera och klistra in det)

1 BTC = 46.770 SEK så skicka 0.431954 BTC
till angiven adress.

Om du inte vet hur Bitcoin skickas, så googla det.

Du kan kontakta polisen men det finns ingen där
som kan hjälpa dej.
Om du försöker lura mej, så kommer jag att se det direkt!

Jag bor inte i ditt land. Så dom kan inte spåra
min position. Inte ens om dom får 9 månader på sej.

Adjö. Glöm inte skammen och om du ignorerar
detta, kommer ditt liv att gå i kras.

Anonym Hacker

Andra inlägg i arkivet:

Tillbaka